מיה בכר שחקנית ויוצרת מובילה מסבירה איך לימודי משחק יכולים לעזור לשפר את הביטחון העצמי

בראיון שנערך לאחרונה, השחקנית והיוצרת הנודעת מיה בכר חושפת כיצד לימודי משחק יכולים לעזור לשפר את הביטחון העצמי. בכר, שהשפיעה באופן משמעותי על תעשיית המשחקים, משתפת את המסע האישי שלה ומסבירה כיצד משחק מילא תפקיד מרכזי בעיצוב הביטחון העצמי שלה.

"משחק: דרך לביטחון עצמי?" – הפרספקטיבה של מיה בכר

משחק הוכתר זה מכבר כצורת אמנות טרנספורמטיבית, המסוגלת לפתוח עומקים נסתרים בתוך יחידים ולטפח תחושת ביטחון עצמי. השחקנית והיוצרת הראשית מיה בכר מהדהדת את הסנטימנט הזה, ומדגישה את ההשפעה העמוקה שיכולה להיות ללימודי משחק על הביטחון העצמי של האדם. דרך חוויותיה שלה בעולם של אמנויות הבמה, בכר ראתה ממקור ראשון את הכוח של להיכנס לתוך דמויות שונות ולאמץ פגיעות כאמצעי לטפח תחושת עצמי חזקה יותר. היא מאמינה שהכישורים שמושחזים באמצעות משחק, כמו אמפתיה, תקשורת ואינטליגנציה רגשית, הם כלים שלא יסולא בפז שיכולים להרחיק הרבה מעבר לבמה או למסך. בעוד באכר מתעמקת בניואנסים של גילוי עצמי וצמיחה אישית באמצעות משחק, היא שופכת אור על הפוטנציאל של אנשים לרתום את החוזקות הפנימיות שלהם ולהתמודד חזיתית עם חוסר הביטחון שלהם.

איך מסע המשחק של בכר הניע את ביטחונה?

מסע המשחק של מיה בכר היה עדות לכוח הטרנספורמטיבי של אמנויות הבמה בהגברת הביטחון העצמי. הצעדה לתפקידים שונים והתעמקות בדמויות מגוונות אפשרה לבאכר להתחבר להיבטים שונים באישיותה, לדחוף אותה מעבר לאזור הנוחות שלה ולאתגר אותה לאמץ את הפגיעות. בתהליך של התגלמות הדמויות הללו, באכר מצא תחושה חדשה של מודעות עצמית וחוזק פנימי שתורגם לביטחון רב יותר על הבמה ומחוצה לה. המשוב והאימות שקיבלה מהקהלים חיזקו עוד יותר את אמונתה ביכולותיה, והזינו את השאיפה והדחף שלה להמשיך ולחדד את האומנות שלה. מסע זה של גילוי עצמי באמצעות משחק לא רק העצים את הביטחון של בכר אלא גם החדיר בה תחושה עמוקה של חוסן ואותנטיות שזורחת בהופעותיה.

"האם לימודי משחק יכולים באמת לשנות את האישיות של האדם?" – תובנה עמוקה יותר

לימודי משחק זכו לשבחים זה מכבר על הפוטנציאל שלהם לשנות אנשים ברמה עמוקה, לעצב את האישיות שלהם ולהגביר את הביטחון העצמי שלהם. היבט מרכזי אחד של טרנספורמציה זו טמון בתהליך התפתחות האמפתיה. על ידי שקיעה בחוויות וברגשות של דמויות מגוונות, שחקנים לומדים לראות את העולם ממספר נקודות מבט, ומטפחים תחושת אמפתיה והבנה רבה יותר כלפי אחרים. האמפתיה המוגברת הזו לא רק מעשירה את הביצועים שלהם אלא גם עוברת אל האינטראקציות האישיות שלהם, מה שמוביל לשיפור מיומנויות התקשורת ולקשר עמוק יותר עם הסובבים אותם.

יתר על כן, העבודה הרגשית האינטנסיבית הנדרשת בלימודי משחק דוחפת לעתים קרובות אנשים להתעמת עם הפחדים, חוסר הביטחון והפגיעות של עצמם. באמצעות תהליך זה של חקירה עצמית, שחקנים מקבלים הבנה עמוקה יותר של הרגשות וההתנהגויות שלהם, מה שמוביל למודעות עצמית וקבלה עצמית מוגברת. על ידי למידה לאמץ ולתעל את הפגיעות שלהם לתוך ההופעות שלהם, שחקנים מפתחים תחושת אותנטיות וחוסן המשתרעת מעבר לבמה, ומעצימה אותם לנווט את אתגרי החיים בביטחון ובחסד.

המסר של מיה בכר לשחקנים ושחקניות שאפתניות

כשאתה יוצא למסע שלך אל עולם המשחק, מיה בכר חולקת תובנות ועידוד שלא יסולא בפז כדי להדריך אותך בדרך לגילוי עצמי וביטחון עצמי. כמו כן, מעבירה מיה בכר סדנה לביטחון עצמי מקצועית דרך לימודי משחק.

  • 1. אמצו את הפגיעות:
    בכר מדגיש את החשיבות של אימוץ הפגיעות כמקור לחוזק ולא לחולשה. היא מעודדת שחקנים ושחקניות שואפים להתעמק ברגשות, פחדים וחוסר הביטחון שלהם, תוך שימוש בהם כדלק להופעות אותנטיות ומשכנעות. על ידי אימוץ הפגיעות, שחקנים יכולים להתחבר אל האני האמיתי שלהם ולהתחבר לקהלים ברמה עמוקה.
  • 2. טיפוח אמפתיה:
    בהסתמך על חוויותיה שלה, בכר מדגישה את הכוח הטרנספורמטיבי של האמפתיה במשחק. היא דוחקת באמנים שואפים לשקוע בחייהם וברגשותיהן של דמויות מגוונות, מה שמאפשר להם לפתח תחושה עמוקה של אמפתיה והבנה. על ידי טיפוח אמפתיה, שחקנים יכולים לא רק לשפר את ההופעות שלהם אלא גם להעשיר את מערכות היחסים והאינטראקציות האישיות שלהם, לטפח תחושת אחדות וחמלה.

 

לסיכום, מיה בכר נתנה נקודת מבט חדשה על לימודי משחק, תוך הדגשת הפוטנציאל שלה להגביר את הביטחון העצמי. היא מעודדת אנשים לצאת לתחום זה, לא רק בשביל התהילה והזוהר, אלא בשביל הצמיחה וההתפתחות האישית שהוא מציע. זה לא רק לשחק דמות, אלא ללמוד להוציא את הגרסה הטובה ביותר של עצמנו.

למידע נוסף: האתר הרשמי של מיה בכר, סטודיו למשחק, הר נבו 4 תל אביב, טלפון : 052-8975961

מה היה לנו עד עכשיו?